Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie udziela szczegółowych informacji dotyczących posiadanych zbiorów.
Osoby zainteresowane przeprowadzeniem szczegółowej kwerendy lub planujące przeprowadzenie poszukiwań informacji w zasobie muzealnym osobiście, proszone są o złożenie pisemnego wniosku do Dyrektora Muzeum z zaznaczeniem tematu, celu, zakresu badań i proponowanego terminu kwerendy (WZÓR). Wnioski można składać osobiście w siedzibie muzeum, przesłać drogą listowną na adres placówki - Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie, ul. Brama Brzostowska 1, 67-200 Głogów, lub drogą elektroniczną – skan wniosku z podpisem oferenta (muzeum@muzeum.glogow.pl).
Za przeprowadzenie kwerendy odpowiada wyznaczony przez Dyrektora Muzeum dział merytoryczny albo wskazany pracownik merytoryczny. Dział Głównego Inwentaryzatora Zbiorów nie bierze udziału w procesie kwerend.